#

började dagen med en försovning, fortsatte med ett bråk med pappa och hann med bussen med minsta marginal. bra start på dagen, right?

spenderade första lektionen med att kolla film, käka chips och dricka kola, kan säga att dagen fick sin vänding när läraren sa att det var det vi skulle ägna lektionen åt, underbart!
Nu ska jag snart ha redovisning om ångmaskinen, och när dagen är slut ska jag sätta mig på skolans skönaste stol och va gangster i några timmar, (spela GTA)
jaja, over and out folks. ha de fint, vi hörs.
känner mig lite såhär idag, grå och lite småtråkig. som en sten (Adina, du fattar)

Avtryck
Postat av: adina

ohno.. stenkänslan. haaaaaatar den. hoppas den åtminstone håller sig borta på lovet <3

2011-10-25 @ 17:14:45
URL: http://ifyouleave.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0