fy skämmes

känner mig ganska värdelös efter 6 timmars samhällskunskap, föööör, jag är ganska kass på samhällskunskap :] men vad gör det om 100 år?
slutar snart; hem oh myse te't med kycklingsallad, popcorn och en matilda!
drömde förövrigt sjukt skumma grejer inatt. drömde att min katt, Ouzo, som gick bort för några månader sedan, att han levde upp, men han betedde sig som en hund. men jag sa till alla hela tiden att "nej, det är ingen hund, det är min katt" och efter många diskussioner om det där hamnade jag på psykhem. sen vaknade jag av att matilda stod i dörren och sa argt (de va inte argt men de lät som de när jag va sådär yrvaken) : SKA DU GÅ UPP NÅN GÅNG DÅÅÅ?
ja, varför skrev jag dedär? vet inte. jaja, en timme kvar sen är jag friiiiii som en fågel (tills imorn klockan nio)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0