it is time for you to let go

Go away, please?

samhällskunskap kan ta sig nånstans, såå, efter en hel eftermiddag med samhällsakunskaps-plugg tycker jag att jag är värd en tripp till Hkvarna imorn istället för 6 timmar samhäll i skolan, eller hur?
annars har mina två senaste dagar varit riktigt goa! sovit, kollat film och gjort film! avslutade det hela med nån timme i gymmet imorse och sen färga håret på ett lite speciellt sätt,haha! så nu är jag ytterligare lite mörkare i håret (y)
nae, nu ska jag ut och spring för första gången på 3 veckor, (kommer dö). så vi får se om vi hörs nått mer!

Avtryck
Postat av: sara blomman

du är så grymt snygg kvinna!!

2011-10-06 @ 17:07:08
Postat av: amanda

sv; duuuu är snygg!

2011-10-06 @ 17:28:54

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0