"nu behöver vi aldrig åka hit mer"

Spenderade min sena morgon i Huskvarna, förmiddagen på a6, lite käk på Ikea sen var det hemfärd. allt är klart nu, lägenheten är såld. det kommer kännas lagom konstigt att framåt våren titta upp mot den blåa balkongen från Popadelicas festivalområde och veta att det är någon annan som bor där, men that´s life. men usch, hatar att sånt som man alltid har haft i livet försvinner.
Handlade lite smått och gott på Ikea till mitt rum, lite tavlor, några kuddar och något slags överkast (fast det är en filt..) och en t-shirt på carlings! det är nått med mig och carlings.. jag lyckas ALLTID, ok inte alltid men 8 av 10 gånger som jag varit i en stad som har ett carlings så kommer jag hem med en carlingspåse, meeen, jag gillare!
( psssst; Matilda, på en av bilderna så syns din ena födelsedagspresent lite, mohaha nu kan du sitta och glo ett tag! :D )

nu; grönsaker och dipp, sen läggdags, frifunday imorn i skolan och sen gymmet en sväng innan jag styr ner till sommarstugan för att fiska och bara mysa med havet!

Avtryck
Postat av: matilda

näääää, jag ser inte :((((

2011-10-07 @ 08:10:50

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0