stockholm med skolan

ställde klockan på kvart i fem så jag skulle hinna fixa allt utan stress för en gångs skull.. kul att man då istället vaknar en halvtimme innan bussen går och stressar ihjäl sig, meeen, hann iallafall med bussen och har haft en fin dag i säkerligen en av världens finaste städer. började med ett stopp vid Råsunda (rååååååtthål), kollade in hur Mediatec hade riggat upp inför morgondagens EM-kvals match som ska filmas, efter det åkte vi vidare till filmhuset, käkade gott och var sedan publik i tv3s humorprogram "ExtraExtra", kul dag må jag säga! nu är jag trött så ska sove hade jag tänkt mig, sovmorgon till 12.15 imorn, sköööönt!
(bilder kommer imorn)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0