benen är rakade och väskan packad!

eller, inte riktigt packat klart än... ni som känner mig väl vet att jag är bäst på att göra allt i den allra sista sekund, så lär säkert packa allt lite halvfärdigt ikväll och tänka "nämen jag går upp tidigt imorn och fixar allting" men så kommer det till dagen efter och väckarklockan ringer.. då tänker jag "äh, varför gå upp såhär tidigt? jag kommer ju hinna iallafall" och visst hinner jag, med väldigt små marginaler. haha, nej usch, förändring tack! ska tamig tusan packa klart ALLT idag så jag kan ligga kvar och snuffsa runt i sängen sådär extra länge imorn utan att jag kommer behöva stressa ihjäl mig efteråt.
befinner mig alltså i Turkiet, Alanya, mitt tredje hem ( ;) ) imorgon vid den här tiden, åhhh vad jag kommer njuta av livet utan facebook och mobiltelefon i en hel vecka. underbart! nu; packa och sen kolla några avsnitt The Hills!

Avtryck
Postat av: majaaa

ha det bäst nu å sola åt mig med!!! :D <3 pusssss

2011-09-14 @ 21:20:39

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0