down to the river

Hade en otroligt bra onsdag igår! började med lite mys med katten, stressade sedan ner till körskolan, hade körlektion, gick super, pluggade lite teori, gick super! trampade sedan ner till jobbet, snacka lite skit, åt kärleksmums och lämnade in mina arbetskläder </3 (saknar det redan, inte kläderna då..men jobbet)
sen träffade jag Matilda, vi gjorde stan, och eftersom vi bor i Vimmerby så gick det väldigt snabbt, jag beställde klipptid sen satte vi oss på 48:an, löste lite korsord, åt gott och bara tog det lugnt!
det blev kväller och jag satte mig på en buss mot Lönneberga! där blev jag upphämtad av en Gabbi. Vi gjorde musik, hittade bra ställen att spela in musikvideo på, rökte vattenpipa och kollade på kyss mig.
ja, ni ser ju själva! ASBRA ONSDAG! :) synd att torsdagen inte blev lika bra, samhällskunskap i 6 timmar.. = det mesta spårar ur.. så jättekul, fick ägna min lediga eftermiddag till att plugga (y) men jaja, nu ska jag prova kläder, imorn är det fin middag i Kalmar, Eldkvarn konsert och sen hemåt där det tydligen vankas party! hur bra fredag liksom? KANON!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0