just go with it

vaknade med katten på armen, hörde hur det duggrenade lite, kollade klockan och tänkte "mmmh, jag kan sova i en timme till innan jag måste göra mig redo för min första körlektion" underbart, eller hur?

faaaast, så kom jag på; FAN, mamma jobbar = mitt körkortstillstånd ligger i hennes bil som då alltså befann sig i Gullringen... så jag flög upp ur sängen, fick panik, det härliga duggregnet förvandlades till SPÖREGN.. jag ringde mamma, hon var snällast i världen och körde hem med tillståndgrejset och seeeeen så lugnade allt ner sig igen, jag käkade frukost, det slutade regna helt och jag satte mig snart på cykeln påväg ner till körskolan :> nu är jag hemma igen, efter en lyckad körlektion och en lunch med pappa, ska snart dra mig mot hultsfred för lite träning och häng med Nina! hmm, det låter iofs inte som det hela var så panikfullt och stressigt, men det kändes som det iaf,haha :>
ehm.. ja, en lite halvcharmig bild på mig och miss Eklund från våran stockholmshöst förra året!

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0