let go

grät ut alla mina sorger till The Last Song igår, började packa upp lite från veckan (hatar att packa upp) och sen intog jag sängen. blev väckt runt elva av en Kicki som kom hit, jag gjorde dinosarie-blicken till henne, hon skrattade och vi pratade om allt mellan himmel och gjord tills vi somnade, galet vad jag tycker om dig! :) (speciellt när du skriker i mitt öra hur dum i huvudet och jobbig jag är när jag snoozar ca 5 gånger kl halv sex en lördagsmorgon, haha)

trampade ner till jobbet, som vanligt några minuter sen, både jag och mina arbetskamrater börjar bli vana vid att jag kommer några min sent nu så det är liksom ingen som bryr sig, skönt. 
och nu, efter en dag med småhus-städning, montering av elkorgar och lite vattenkrig med Nicke så är jag hemma igen. ska hoppa in i duschen innan Alli,Karin och Nellie kommer hit. tvmys hela kvällar antar jag, uuunderbart!
vi hörs, ska försöka ta mig tid till att lägga upp några bilder från Turkiet, nångång.. :>

Avtryck
Postat av: Kicka

Hahaha! Älskade vän, du får snooza hur många gånger du vill - tycker lika mycket om dig ändå!! <3

2011-09-25 @ 21:16:53

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0