anna ternheim och sol

god knows

No, I don´t remember

positivt med dagen; solen skiner, jag kan alltså använda solglasögon, äääntligen liksom. 

negativt; jag hatar projektarbete, är så jäkla kluven, vet inte vad jag ska göra, göra en årsbok eller fortsätta med att anornda en tävling så ett mindre band får vara förband till ett större!?!?!? blir galen.

är förövrigt väldigt trött, orkar inte sitta inne och plugga, vill ut och fota eller filma, vill klippa film och göra något riktigt häftigt, men får vänta några veckor till, sen är det jag, bäx och kameran i new york. AWESOME.


(ANNNNNA; det går inte att kommentera din blogg!? men den lilla söta cheyen tycker det var en riktigt fin dag, och du ska inte heller glömma bort att du är fin, ska tänka på dig när jag åker rådel i Oslo, hahah! ;) <3 )

Avtryck
Postat av: annis

HAHA MANDIS!! söt chey! åh jag ska tänka på dig när du är i fina NY! du måste shoppa på BH PHOTO VIDEO! allt är asbilligt & asnajjs! coolaste butiken jag varit i! ett måste. PUSS! <3

2012-02-13 @ 13:42:22
URL: http://annalindner.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0