blogga eller inte blogga, det är frågan.

hejhopp!
det är lördag, klockan börjar bli sent, har varit trött hela kvällen men så blir jag sådär pigg och kreativ på kvällen, när man liksom får sova utan att det känns eller verkar konstigt,haha.
hur som helst, livet börjar rulla lite lättare nu, åker till oslo på torsdag, stannar där till nästnästa lördag då jag tar flyget över till fina, fina stockholm för att spendera en vecka där med fina, fina Gabriella. sen hemåt en vecka för att ladda och packa inför nästan en månad borta i staterna, shit vilka veckor jag har framför mig, galet!
nu ska jag försöka sova, haft en fin dag med en fin tjej i en fin stad. åkte hem från den fina tjejen i den fina staden och hade en mysmiddag med Gabriella sedan har jag bara tagit det lugnt, skulle gått ut, men umgås hellre med soffan, låter gammal och tråkig, haha - men det är okej.

Godnatt, vi hörs snart igen.

Avtryck
Postat av: Eka!

Klart du ska blogga, vem ska jag annars internet-stalka? (;

2012-02-12 @ 20:35:36
URL: http://justinodiaz.blogg.se/
Postat av: den fina cheyen

har haft en fin helg med en fin chey, i en fin stad, i ett fint land. tack fina fin du. glöm inte att du är fin. hihi. puss mandis

2012-02-12 @ 22:27:34
URL: http://annalindner.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0