lovestein

kul att man sitter ensam och kollar på "den bästa sommaren och "kyss mig" på alla hjärtans dag.. det luktar gay och forever alone. har väl haft en fin dag annars, eller, den har varit som vanligt liksom, haha. jag kan tycka att nyår är överskattat, MEN DENHÄR DAGEN!?!? kan ju inte gå in i en enda affär utan att det hänger och flänger en massa chokladaskar hit och dit. kanske låter jag bitter? isåfall är jag väl det då, haha.
nu ska jag fortsätta kolla film, packa lite emellanåt och samtidigt hålla på att för det första dö pga att grammisgalan snart drar igång, alltså: typ sveriges topp när det gäller framgångsrika musiker och sssssnygga människor befinner sig i samma lokal, MEN JAG ÄR INTE DÄR. och för det andra kommer jag hålla på att dö av längtan så att jag åtmindstånde kan mysa ner mig i soffan och titta på hela kalaset, det kommer bli fint!

(ANNNNNA; bh photo video ska jag lägga på minnet! :] PUSS! )

Avtryck
Postat av: annalindner

hahahahhah underbart att jag får en egen rad i dina inlägg. puss på dig fisloppa!

2012-02-14 @ 20:09:19
URL: http://annalindner.blogg.se/
Postat av: Eka!

Shape up Månsson!

Den bästa sommaren är för övrigt stöööört awesome!

"Passa på nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång"

2012-02-14 @ 22:33:33
URL: http://justinodiaz.blogg.se/
Postat av: Eka!

Kjell Bergqvist är kung!



"Det här är mycket märkligt, har jag sett negrer i flera dagar i rad nu, man börjar ju undra om det är samma, neger"



2012-02-15 @ 16:28:08
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0