ge mig nått som känns

alltså mitt hat mot månaden janurari är enorm, hatar verkligen allt. är på världens sämsta humör, hela tiden. Allt känns bara så meningslöst och jag har liksom slutat bry mig om saker och ting. kläckte ur mig under middagen förut att jag trodde att jag skulle passa bättre som en fattig afrikan eller liknande, eller att jag skulle ha fötts några decennier tidigare, man ska ju bry sig och lägga ner så himla mycket hjärta och tid i allt som rör sig nu för tiden!? jag menar egentligen, vem bryyyyyyr sig om hundra år vilken telefon som har snyggast design just nu, vem som tjänar mest eller vem som har det snyggaste och senaste klädesplagget!? hajar ni vad jag menar eller snackar jag bara gojja? ok, jag snackar gojja, förstår. jag saknar, eller nej jag saknar inte eftersom jag aldrig varit med om det, men tänk om livet typ var som i.. Rasmus på luffen? det man tänkte på då var att vara lycklig, umgås med folk man tyckte om och hitta mat så man klarade sig för dagen, klart det hade sina baksidor men åhhh så skönt att ha sissodär 1000 onödiga saker att tänka på! jag vill aldrig bli rik, ska fasen bli fiskare på helt tid, flytta till sommarstugan och bara tänka på att vara lycklig, umgås med människor jag tycker om och såklart; ha mat för dagen. SÅ JÄVLA SKÖNT ok, kände att jag var tvungen att få ur mig lite skit. nu ska jag redigera om en massa fb bilder till svart.vita för jag tycker det ser fult ut när dom är i färg, men åhhh VEM BRYR SIG EGENTLIGEN? gör nått vettigt istället amanda för helvete.

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0