Now you're just somebody that I used to know.

aaaaahhh, snart klar med det där helvetes Kung-arbetet i historian, skön känsla. ska snart påbörja mitt Vänner-marathon och kanske svänga förbi Nellie och Alicia en sväng? får se vad som händer.
Gårdagn var hursomhelst fint, jag bjöd min Kick på middag, jag försökte lära henne tycka om Vänner.. det gick.. sådär? sen blev det en sväng ner till Hultsfred som kryllade av fulla fjortisar och dylikt, haha, vi åkte hem ganska fort alltså.
Det var ju Eldkvarn på Cirkus häromkvällen, ni missade väl inte det? för det var sååå hiiiimla braaa! fick hursomhelst någor slags återfall på herr Winnerbäck, han är ju så fin. Skickade direkt ett mess till min vän Matilda och började planera inför sommarens äventyr, kan bli spännande.

Avtryck
Postat av: ellen

dra på konsert med mig!!!! behöver sällskap och dessutom måste jag bestämma mig för vart jag ska se honom (a) borde ju dra en repris på sommaren 2010's konsert ;)

2012-01-06 @ 15:58:20
URL: http://boomboombang.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0