p3-guldgalan!

Igår rullade en buss full med gyrosar mot göteborg, lisebergshallen! massa jobb och massa stress på p3-guldgalan som visades på 1an igår, hoppas alla tittade!?!? Efter att bland annat blåst och släppt upp över 200 ballonger under Veronica Maggios öppningsnummer hjälpte vi även till att vara seatfillers osv. sjukt kul! Jag får på något sätt så otroligt mycket hopp efter att ha varit på såna där galor och liknande, tankar som "shit, kämpar jag tillräckligt mycket kan jag bli lyckligt lottad och få jobba och vara på sådana evenemang och liknande jätteofta sen, när jag blir äldre." för vilken jäkla bransch det är alltså, ääääälskar den! typ kär.
kom hem lite innan fyra inatt, vilket resulterade till att jag sov till halv två idag, hehe. käkade frukost och klädde på mig sen hängde jag med mamma och pappa ner till komedianterna, vimmerbys teater. Där firades August Strindberg så fick så några pjäser, fattade typ ingenting, haha, men det var helt okej :)

Avtryck

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0