best time of my life

imorn lyfter ett plan mot madrid, i det planet kommer bland annat två jentor från gyro sitta på! och efter en natt i Madrid börjar den långa, spännande resan mot Texas och efter några dagar vidare till New York. JAG ÄR SÅ TAGGAD. längesen jag kände mig såhär fylld med.. vad ska jag kalla det? spänning och glädje? tror verkligen det kommer bli en underbar månad där borta i Amerikat!
senaste veckorna har också varit helt enormt bra! spenderade lite mer än en vecka i Oslo hos syrran och Jennie, det var riktigt kul, och fartfyllt, för det mesta. sedan satte jag mig på en buss, och åtta låååånga timmar senare var jag framme i mitt älskade Stockholm, vet inte vad det är du gör med mig eller hur du lyckas- men fan vad jag trivs när jag är i stokholm! spenderade en vecka där med min fina vän Gabriella, och det må vara en av de bästa veckorna i mitt liv! teater, musik och en massa underbara promenader lite överallt, underbart! 

Och sen kom vi hem igen, det känns alltid skumt att komma hem när man varit borta en lite längre tid, för här står allt stilla, det liksom händer ingenting. Den här gången var det extra skumt att komma hem, tillockmed lite sorgligt. såfrt jag klev ut tågvagnen så ville jag bara hoppa in igen och försvinna härifrån. gillar inte Vimmerby på vintern/tidig vår. så otroligt tråkig stad.... jaja, sluta gnäll nu amanda.

nu ska jag ta bilen ner till Hultsfred för att hämta lite kameror, bjuda klasskompisarna på kakor (så jag inte äter upp alla själv... blir lätt så) och sen bara mysa och försöka njuta så gott det går av lilla, lilla HUltsfred! 

ha de fint, under tiden jag är i USA kan ni följa mig och Bäx hääääääääääääär :)

Avtryck
Postat av: Eka!

Jag är inte avis nejnejnej...

2012-03-12 @ 16:22:43
URL: http://justinodiaz.blogg.se/
Postat av: Matilda

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh! Så galet! Jag vill gråta, haha :( Kommer sakna dig så otroligt mycket min fina vän! Och så är jag så himla stolt! Den här resan är verkligen gjord för dig, och du är såååååå värd det här! Hoppas du får det helt underbart i NY(och det tvivlar jag ju inte på att du kommer få det)



PUSS <3

2012-03-12 @ 18:49:05
URL: http://matildastridh.blogg.se/
Postat av: Eka!

Sv: Det är NEW YORK! The hometown of VÄNNER!!!

2012-03-13 @ 00:20:25
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Skriv här::

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0